İstatistikler

3 Mart 2012 Cumartesi

Mutlu hafta sonları






7 yorum:

Lavanta Evi dedi ki...

çok severim laleleri bayıldım laleli tepsiye :)) mutlu pazarlar...

Unknown dedi ki...

zeynepcim
hepsi cokcok guzel
dekopajlarin cok hos
ellerine saglik
sevgiler

Unknown dedi ki...

zeynepcim
hepsi cokcok guzel
dekopajlarin cok hos
ellerine saglik
sevgiler

Elift dedi ki...

Hepsi nefis, ama benim de favorim laleli tepsi.

Dış kenarlardaki çiçekler de hamur kabartma mı yoksa? Sevgili Zeynep, biraz da anlatsan üzerlerindeki çalışmaları? Benim gibi sizlerin öğrencileri olabilecek acemilere eğitim olsun, sizlerden ne öğrensek kardır biz ev kuşlarının, çok sevindirirsin bizleri..

sevgiler

Nedret dedi ki...

Ne kadar güzel olmuşlar. Ellerinize sağlık:)

zeynep sanat evi denizli dedi ki...

Lavanta Evi çok teşekkürler
Cihan hanım çok teşekkürler
Elift güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.Laleli tepsi dekopaj...dış kenarlardaki küçük çiçeklerde yine aynı dekopajdan kesilip hamurkabartma yapıldı.Yalnız çiçekleri dümdüz yapıştırmadım çiçeklerin tam ortasına fırça sapı gibi bir malzemeyle bastırdım böylelikle taç yapraklar tam bir çiçek gibi açıldı.Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Nedret hanım çok teşekkür ederim...

suhuba dedi ki...

Bayıldım çokk güzel:)